Wspólny format BrandBuddies i MTV Polska, w którym influencerzy podejmują się wyzwań. Oglądaj w Internecie i TV.
Ta strona używa ciasteczek (plików cookies). Dowiedz się więcej AKCEPTUJĘ

Dla wielu oznacza to przyśpieszoną konieczność silniejszej adaptacji do nowych technologii. Co jednak z tymi dla których Internet jest już od dawna naturalnym środowiskiem? Którzy nie doświadczyli życia bez niego, a zakupy, spotkania przez Internet były dla nich codziennością także przed pandemią?




Jak na obecny kryzys patrzy pokolenie Z przed jego wybuchem uznawane za spędzające mało czasu w “realnym” świecie. Czy sprawi, że mocniej go docenią? A może jeszcze silniej osadzi je w cyfrowej rzeczywistości? Czego się nauczyli? Jak szybko świat w pełni wróci do normy?


MTV Polska oraz BrandBuddies zapraszają na dokumentalną formę, w której poszukamy odpowiedzi na te pytania. Narratorami opowieści będę członkowie ekipy FOLLOVERS, którzy do zwierzeń zaproszą popularnych internetowych twórców.



Premiera już 6 czerwca na antenie MTV Polska. Extra materiałów szukajcie na TikToku Follovers. Partnerami medialnymi emisji są TikTok oraz Noizz. 


Więcej informacji niebawem.

Zobacz również:

Komentarze